Azuriranje sajta se odnosi na obezbeđivanje najnovijih informacija u vezi sa svim temama o kojima se na sajtu govori. Proces ažuriranja ne mora da bude komplikovan, za sve nepoznanice sa kojima se suočavate, mi smo vam na raspolaganju u bilo koje doba dana.
Vaša veb stranica je vaša slika na internetu.
Ta slika je izuzetno važna jer je to prvi utisak koji ljudi dobiju od vas ili vaše organizacije. Važnost održavanja vašeg veb sajta aktuelnim ne može se dovoljno naglasiti, jer će to pokazati koju sliku želite prikažete.
Mnogi vlasnici malih preduzeća i dalje se drže filozofije „postavljanja i zaboravljanja“. Kao rezultat, njihove veb stranice mogu početi da izgledaju zastarelo ili zastarele u poređenju sa veb stranicama koje su nove ili često ažurirane. Informacije na veb sajtu mogu zastarevati iz više razloga. Možda će te nuditi nove usluge ili ukinuti stare. Možda treba da promenite datume. Možda su se neke tehnologije kao i trendovi u izradi web sajtova promenili , na sve to treba voditi računa kako bi vaša internet stranica izgledala profesionalno.
Postoji mnogo razloga zašto treba imati uvek svež i ažuriran sadržaj
Novi posetioci mogu prepoznati da je sadržaj star
Postoji nešto o zastarelom sadržaju; iskusan veb korisnik to može prepoznati na prvi pogled. Ako posetioci vašeg sajta vide da vaš sadržaj nije svež, možda će to jednom pogledati i verovatnije se više nikad neće vratiti. To je kao razlika između brošure i novina, kupac može pokupiti brošuru i jednom pročitati, možda čak i sačuva brošuru, ali verujte mi, neće izvlačiti jednom mesečno da bi je pročitao i nakon nekog vremena verovatno će zaboraviti da je čak i ima. Novine, bez obzira koliko su male, uvek imaju svež sadržaj tako da ako neko pokupi i voli ono što je pročitao, verovatno će ga ponovo pokupiti kasnije i videti šta ima novo. Vaša veb lokacija je slična, posetioci brzo shvataju da li je to kao brošura ili novine i tretiraju ga kao takve. Svež sadržaj je veoma bitan za održavanje redovnih posetilaca kao i privlačenjem novih.
Ovi posetioci koji se vraćaju, koji će najverovatnije postati vaši klijenti, ne samo da vole ono što imate da kažete, već su dovoljno zainteresovani da ostanu u kontaktu. Na ovaj način vaša veb stranica deluje kao mrežni alat za poslovne kontakte sa kojima nikad niste mogli razgovarati, potencijalno čuvajući kontakt sa hiljadama dragocenih kontakata sa vrlo malo posla sa vaše strane.
Verovatno znate da je dobijanje linkova sa drugih veb sajtova odličan način za povećavanje posete na vašem sajtu ali možda niste znali da to takođe može drastično poboljšati vaš rang na pretraživačima. Dobijanje kvalitetnih linkova sa jakih sajtova koji se mogu povezati sa vama može biti veoma težak zadatak, dobar vebmaster ce razmeniti linkove samo sa onim sajtovima koji mogu ponuditi neke vriedne informacije.
Ažuriranje sadržaja je jedna od najvažnijih stvari koje možete učiniti kako biste osigurali dugoročni uspeh vašeg sajta. Statičke informacije na vebu ne zadržavaju posetioce, zato potražite uzbudljive načine kojima možete redovno osvežavati vaš sajt. Blogovi i online forumi su samo dve moguće opcije kako bi se osiguralo da se na vašem veb sajtu pojavljuje stalni tok novog sadržaja. Ulaganjem malo vremena i truda u ažuriranje vašeg sajta postižu se sjajni rezultati i videćete efekte vrlo brzo, jer se internetom vesti šire u deliću sekunde.