Којим год послом да се бавите – да ли поседујете бутик, златару, имате фризерски салон, стоматолошку ординацију или на пример, организујете венчања – неопходна Вам је и преко потребна онлине реклама, јер су скоро сви људи, заправо непрекидно на мрежи. То је најефективнији начин да допрете до њих, да они сазнају за Вас, и да дође до склапања неког посла, а тиме и до приходовања.
Пођимо редом. Потребан Вам је сјајан wеб сајт. То би значило да исти мора да буде лепо дизајниран, да се по њему људи лако „крећу“ и добијају информације које траже. Wеб презентација се прилагођава сваком уређају, дакле десктоп рачунару и лаптопу, таблету и мобилном телефону. То практично значи да ће Ваша фирма бити доступна људима који се возе аутобусом, сурфују из кафића или на радном месту, док их не гледа шеф. 😊
Шалу на страну, интернет је у свим порама живота, па искористите све могућности које он пружа, не би ли разгранали свој бизнис што је више могуће.
Када је реч о графичком дизајну и редизајну то би значило да се на један визуелно допадљив начин представљате потенцијалним клијентима – Ваш логотип је профи, Ваша ПоwерПоинт презентација је моћна, Ваше корпоративне брошуре су перфектно осмишљене до најситнијих детаља, чак и визит карте су урађене тако да приказују правог пословног човека који улива поверење људима који са њим сарађују.
Садржај Вашег сајта требало би да буде пажљиво урађен, тако да већ са првим редовима текста, или неким упечатљивим слоганом привуче посетиоца да настави са прелиставањем страница, што све доноси бољем котирању, тј. рангирању на Гоогле-у. Ту ступају на сцену људи који се називају цопywритери. Њихов задатак је да осмисле рекламни текст који ће продати Вашу робу, производе или услуге, на лак и леп начин, ненаметљиво, суптилно и фино, наводећи купце да схвате и сами да им је потребно баш то што Ви нудите.
Текст копирајтера прате лепо урађене илустрације, јер ма колико реч моћна била, и слика говори више од 1000 речи. На овом месту се удружују снаге са графичким дизајнерима и на крају се добија одлично урађена wеб страница која се шерује (дели) по друштвеним мрежама, све док не постане вирална (заразна), што опет лансира Ваш сајт на што вишу позицију на претраживачима, конкретно, на Гоогле-у.
Цео овај пут започиње тиме што ћете закупити хостинг и домен. Домен је назив Вашег wеб сајта, и пожељно је да има у себи кључне речи које људи гуглају када је Ваша професија у питању, а хостинг је место на wеб-небу где се налази Ваш сајт.
На крају ћемо рећи оно најбитније – од пресудне важности је да креирате комплетан идентитет своје компаније, како бисте били примећени и упамћени у оштрој конкуренцији која влада на тржишту. Први корак ка свему томе је консултативни разговор, где ћете предочити све своје жеље, потребе и захтеве, на основу којих ће Ваш пројекат бити представљен на најбољи могући начин, ка циљаној групи корисника.