Када смо кренули да правимо сајт и почели да размишљамо о оптимзацији прва ствар којој смо посветили пажњу биле су кључне речи. Главне кључне речи су углавном биле коришћене код конкуренције и то је велики проблем ако хоћемо да се пробијемо на главне позиције код гоогла и код других претраживача. Наравно како желимо да будемо на првим позицијама такође желимо и да привучемо праву публику код нас на наш сајт. Тај задатак преузимају дугачке кључне речи.
„Лонг-таил кеywордс“ дугачке или „дугорепе“ кључне речи
Овај термин се односи на тражење појмова који су прецизнији и фокусиранији од једног широког појма. У вец́ини случајева, они чине троје четворо или више речи. Оно што је потребно је нешто што ће прецизније описати неки појам. Док се многи ругају тим дугорепим кључним речима због малог саобраћаја, ускоро ц́ете сазнати да су они невероватно вредан алат у дугорочном периоду. Овде ц́емо започети разматрање зашто су „дугорепе“ кључне речи важне за ваш успех, а онда вам показати како да их пронађете са неким од невероватних алата на дохват руке који се могу користити да их пронађете.
Зашто су вам потребне дугорепе кључне речи у вашој маркетинг стратегији
Када неко почиње да трага за неким, посебним производом или услугом, они почињу са општим цртама у претраживачима.
Рецимо они траже нешто везано за масовно популарне франшизе Стар Варс-а. Почеће са нечим као што су „Ратови звезда“ па смањити свој избор. Следец́е би могло бити „Стар Варс потраживања,“ или нешто слично. Затим, та особа ц́е сузити свој избор на одређене ставке: „Стар Варс колекционарске фигурице.“ Сада долазимо до дугог репа кључних речи.
Ако сте приметили, термини за претрагу су постали детаљнији, како је особа долазила ближе и ближе свог коначног траженог термина.
Док широким појмом можете пивуц́и доста људи, ипак нец́ете знати да ли су сви заинтересовани за ваш специфичан производ. На крају, ови примери са дужим кључним речима доносе конкретне потрошаче на ваш сајт у потрази за стварима које ви нудите. То резултира мањим потенцијалним саобрац́ајем, али са више конверзија и квалитетом посете.
Коришћењем дугорепих фраза, доводите људе који су фокусирани на оно што желе и спремни да купују када га пронађу. Циљањем израза који говори конкретно о вашем производу или услузи, ви привлачите овај тип људи на ваш сајт.
Приликом избора кључних речи за плаћање по клику (ППЦ) у кампањи, плац́ате за сваки клик који сте добили као резултат тог оглашавања. За просте кључне речи, трошкови су вец́и , али за дугорепе кључне речи, приметиц́ете да је цена по клику – знатно нижа.
Ако покушате да се такмичите са сајтовима које циљају “ Стар Варс, “ Нећете имати превише успеха, то је преамбиционо од вас. Уместо тога, ви циљате своју специфичну публику и добијате вец́е парче колача, као резултат.
У књизи „Тхе Лонг Таил“ писац Цхрис Андерсон тврди да потражња постоји за сваком нишом у неком облику. За пример он је користилио џубокс са 10.000 песама. Иако неке од песама редовно пуштане, свака од њих је пуштана у неком тренутку.
Ово резултира новим типом тржишта који покрива сваку нишу и на тај начин ствара мале, фокусиране – групе купаца. Можете пуцати на учешц́е од 1 % у огромном базену потенцијалних купаца, или уместо тога можете да се фокусира на 10% у много мањој групи и на крају бити профитабилни.
Још један бонус?
За ове врсте кључних речи, нец́ете морати да бринете о рангу на Гоогле-у , јер је конкуренција за ове дуже кључне речи нец́е бити жестока. Такође не морате да бринете о изградњи смешне количине бацклинкова да би се рангирали.
Органски домен ц́е учинити трик и видец́ете своје странице са овим кључним речима како лете високо.